Оформлення букета проводиться безпосередньо перед доставкою. Замовлення формується на підставі складу та фото подарунку, який обраний і сплачений замовником на сайті. Час доставки узгоджується в телефонному режимі з одержувачем, безпосередньо перед доставкою замовлення. Додатково уточнюється адреса та зручний час доставки. Доставка здійснюється працівником магазину або спеціалізованою службою доставки, яка працює у святкові дні або виконує доставку за віддаленими адресами. Це залежить безпосередньо від адреси та дати.
Адреса, що вказана клієнтом при оформленні замовлення, - достатня підстава для виконання доставки в робочий проміжок часу, якщо не були визначені додаткові умови. У разі відсутності одержувача за адресою доставки, подарунок залишається сусідам, на ресепшн готелю або повертається до магазину. Протягом трьох днів одержувач, замовник або довірена ними особа може самостійно забрати квіти із магазину або зв'язатися зі службою підтримки для організації та оплати повторної доставки.
У деяких випадках (не повна/не точна адреса) попереднє узгодження доставки з одержувачем - обов'язкове. Якщо контактного номера телефону одержувача відсутній, виконання замовлення призупиняється до отримання необхідної інформації від замовника. Щоб уникнути подібних ситуацій, просимо Вас при оформленні замовлення надавати найбільш повну та вичерпну інформацію, в тому числі телефон одержувача та замовника для можливості оперативного зв'язку.
Термін доставки залежить від своєчасного оформлення замовлення та його оплати. Ви можете оформити доставку на наступний день, як і на будь-яку наступну дату, вибравши її при оформленні замовлення. Якщо необхідна більш оперативна доставка, наша служба, як правило, може виконати замовлення у день оформлення замовлення, якщо:
Доставка виконується в робочий час з 9 до 20 години, але можливе її виконання і в неробочі години за попереднім погодженням (запитом), іноді за додаткову плату. Вказати бажаний час доставки Ви можете при оформленні замовлення, в графі «Додаткова інформація». При виконанні замовлення Ваші побажання будуть враховані максимально.
При оформленні замовлення (при виборі дати доставки) Ви зможете побачити: чи є обрана дата державним, національним або релігійним святом. Ми намагаємося виконувати доставки, незалежно від свят і вихідних, але інформуємо, що доставка можливо буде перенесена на наступний перший робочий день. Робота під час деяких державних свят (вихідні дні) заборонена на законодавчому рівні, ми не можемо вплинути на це чи порушити закон. Просимо Вас враховувати цю обставину та вибирати дату, яка доступна для доставки.
Для гарантованої доставки у святкові дні: Різдво, Новий рік, День Валентина, 8Березня, День Матері, замовлення бажано оформляти завчасно (за 2-3 дні до дати доставки). У зв'язку із багаторазовим збільшенням кількості замовлень на святкові дні, доставка виконується без гарантії точного часу.
Більшість готелів, офісів, лікарень обмежує доступ до установи. Комунікація відбувається через службу сервісу, яка призначена для обслуговування даного закладу та розташовується на ресепшн. При оформленні доставки до таких установ, необхідно вказати номер апартаментів і телефон одержувача, прізвище та ім'я (номер не завжди зареєстрований на Одержувача). Це дозволить кур'єру правильно інформувати працівників ресепшн про призначення подарунка та повідомити одержувача про його доставку. Так як кур'єр не має доступу у готельний номер, лікарняну палату, офіс, то ми можемо гарантувати доставку лише до ресепшн. Далі, компанія YES не несе відповідальність за збереження, передачу букета та інших доставлених подарунків одержувачу.
Якщо Ви хочете, щоб Ваше замовлення було доставлено без узгодження з одержувачем за вказаною адресою, при оформленні замовлення у графі «Додаткова інформація» вкажіть про це. Просимо Вас врахувати, що в разі, якщо адреса невірна або одержувач відсутній за вказаною адресою на момент доставки, ми Вам не зможемо запропонувати відшкодування. Квіти – товар, який швидко псується, тому зібрані букети не розбираються для повторного використання.
Якщо Ви не знаєте точної адреси людини, якій замовляєте квіти, при оформленні замовлення вкажіть її контактний номер та скористайтеся опцією «Дізнатися адресу доставки у одержувача». Оператор нашої компанії самостійно зв'яжеться з одержувачем і узгодить зручний час і адресу доставки.
Якщо після оформлення замовлення виникла необхідність внести які-небудь зміни у замовлення (виправити / додати номер телефону, текст для листівки, відкоригувати дані адреси та ін.), необхідно звернутися до служби підтримки за допомогою чату або відправити лист з інформацією. Щоб прискорити обробку, вкажіть номер свого замовлення в темі повідомлення.
Якщо Ви не знайшли в списку населений пункт, до якого необхідно доставити подарунок, оформіть індивідуальне замовлення. Ми протягом 24 годин повідомимо Вам про можливість і вартість доставки.
При виборі послуги «Сфотографувати доставку» просимо враховувати, що ця послуга - додаткова, безкоштовна опція, яка здійснюється по мірі можливості, але не гарантується. У країнах Європи та США така послуга не надається, так як доставка замовлень часто здійснюється спеціалізованими кур'єрськими компаніями. Також надання даної послуги залежить від згоди одержувача та зовнішніх чинників (погодних умов, освітлення і т.п.). Компанія YES залишає за собою право розмістити фотографію доставки на спеціалізованій сторінці сайту: Facebook o Instagram. Ви даєте на це свою згоду при замовленні послуги «Сфотографувати доставку».